Regeling afscheid ‘Kruispunt’ Voorschoten

Het afscheid van de voormalig gereformeerde Kerk Kruispunt in Voorschoten kan op 5 juli 2020 worden bijgewoond door 70 tot 80 personen.

‘Kruispunt’ te Voorschoten.

Om de regels ten aanzien van het corona-virus te waarborgen (zoals anderhalve meter afstand houden) heeft men op de beschikbare zitplaatsen een sticker geplakt, terwijl leden van de voorbereidingscommissie aanwijzingen geven.

Voor de orgelconcertenĀ  van zaterdag 4 juli 2020 hoeft men zich niet vooraf aan te melden. De registratie vindt plaats bij de ingang. Op een entreekaartje ‘moeten de twee ‘Coronavragen’ met NEE beantwoord worden’ met vermelding van naam en telefoonnummer, die met een eigen pen moeten worden ingevuld. Aanmelden voor de kerkdienst van zondag 5 juli blijft verplicht. De kerkenraad heeft op de website een aanmeldformulier geplaatst om zich voor deze speciale zondag aan te melden.