Feestweek in Nijkerk

Ter gelegenheid van de opening van het nieuwe gebouw van de Gereformeerde Kerk (PKN) aan de Venestraat te Nijkerk organiseert de kerk in de week van 16 tot en met 24 september 2017 een feestweek onder het motto Kruispunt Kruiskerk.

Nog bezig…. (foto: mevr. W. Klok, Nijkerk).

De openingsbijeenkomst is op zaterdagmiddag 16 september om 14.00 uur. Dan wordt onder meer ook het gedenkboek 130 jaar Gereformeerde Kerk Nijkerk gepubliceerd. De eerste kerkdienst in de ingrijpend verbouwde, vernieuwde en uitgebreide kerk wordt gehouden op zondag 17 september 2017 om half tien  Beide dagen zal het Nijkerks Stedelijk Fanfare Corps de bijeenkomsten opluisteren.

Het feestweekprogramma – met op elk dagdeel activiteiten – varieert van een musical tot een middag kindertheater en van het optreden van een hoogleraar sterrenkunde tot een joodse avond. Maar ook de Zandtovenaar maakt onderdeel uit van de 25 onderwerpen in deze Feestweek. Meer hierover op kruiskerknijkerk.nl.

Vanaf de rotonde is de ingang van de kerk goed te zien (foto: mevr. W. Klok, Nijkerk).
Kaart: Google.